Noverat, un proiect Tavern Games

Un prieten m-a rugat să-l ajut cu promovarea unui proiect început de el și câțiva prieteni de-ai lui. E un text puțin mai lung, dar dacă ești pasionat de jocurile pe calculator, nu cred că asta va fi un impediment să-l parcurgi în întregime.

Așadar, vă las mai jos cu mesajul lor:

Acum cateva luni m-am gandit ca daca tot imi place sa programez si ma joc, sa combin aceste doua activitati si am infiintat o firma de jocuri, Tavern Games. Am si inceput lucrul la primul nostru proiect, Noverat, si acum colaboram cu oameni din toata lumea, fiecare cu specialitatea lui. Avem un scriitor care a luat drafturile noastre si a scris o poveste in toata regula cu tot ce se intampla in joc. Avem artisti care deseneaza concepte pentru peisajele si personajele din joc.

Aceste concepte sunt transpuse in 3D, adica efectiv intr-un nivel jucabil de catre graficienii 3D si level designeri. Alti oameni se ocupa de crearea, inregistrarea si implementarea sunetelor din joc. Unul dintre ei, Graham, ne-a arat poze cum merge in natura cu un microfon profesionist si inregistreaza diverse sunete, pe care apoi le adauga prin nivelele jocului acolo unde este cazul.

Am contactat chiar si un compozitor care a creat muzica special pentru noi. De exemplu, avand in vedere ca personajul principal din joc este un fierar, a introdus in muzica elemente care sa aminteasca de sunetele produse de ciocan si nicovala. In afara de acestia, avem si un animator care se ocupa de realizarea diverselor ipostaze de animatii pentru caractere, in functie de actiunile acestora (animatii de atac, de mers etc). Iar pentru ca lumea sa prinda intr-adevar viata, avem un artist care se ocupa de efectele speciale din joc, cum ar fi focul cu fum, raze de lumina, praf, efecte la chesturi si multe altele.

Toti acesti oameni ne-au oferit munca lor la preturi foarte mici, deoarece le-a placut proiectul si au avut incredere ca, desi suntem o echipa mica, vom realiza ceva frumos. Iar eu impreuna cu Oscar, un tip foarte tehnic, activ in comunitatea engine-ului pe care il folosim (este vorba de engine-ul de la Unreal Tournament), ne ocupam de programare. Tot ce inseamna mecanica luptelor, inteligenta artificiala a inamicilor, programarea interfetei cu utillizatorul etc.

In momentul in care am terminat prototipul pentru joc si am stabilit exact in ce directie ne indreptam, mi-am dat demisia de la serviciul de atunci si am inceput sa-mi concentrez toate eforturile asupra proiectului. Si pentru a putea finanta si termina jocul am lansat o campanie de crowdfunding. Daca nu sunteti familiari cu termenul acesta, care este oricum foarte nou, voi incerca sa va explic: sistemul functioneaza ca un pre-purchase, o cumparare in avans a jocului.

In functie de suma cu care se contribuie, noi vom da diverse bonusuri, de la multumiri si link catre site-ul vostru personal, pana la toate jocurile pe care le vom scoate de-acum inainte gratis. Avem de asemenea tricouri si diverse statuete pentru cei care vor lucruri palpabile. Pentru suma mai maricele vom include in joc numele vostru sau o arma sugerata / desenata de voi sau chiar un quest creat de voi (implementarea o vom face noi, ideile vor fi ale voastre). Deci va veti putea lauda ca ati participat efectiv la dezvoltarea unui joc 🙂

Un alt aspect al campaniei este ca daca nu se va strange suma totala pe care am stabilit-o noi acolo, veti primi banii inapoi automat. Deci este o treaba sigura. Iar plata se face prin PayPal sau direct cu cardul, dar trecand tot prin sistemul de securitate PayPal, deci si aici este siguranta. Toate detaliile despre joc, trailer, in-game-uri etc, sunt pe pagina campaniei pe care va invit sa o vizitati.

Si scuze ca am scris un post asa lung, dar m-am gandit ca poate unii dintre voi sunteti curiosi despre procesul de dezvoltare a jocurilor 🙂

In final va mai spun doar ca orice contributie, oricat de mica, ne va ajuta enorm! Va multumesc!

Ana Todica
Co-founder Tavern Games