Jan 30 2013
Am primit răspuns de la RATUC!
Când am venit cu propunerea de prelungire a liniei 9 RATUC, bănuiam care sunt șansele de a fi pusă în practică, dar cu toate astea am fost optimist. De ce? Dacă nu eu, atunci cine? Plus că trebuia să trimit o vibrație pozitivă pe care s-o simtă și cei care urmau să citească și să dea un răspuns. Ha ha… revenim!
Răspunsul a fost că nu este rentabil, nu e avantajos, nu sunt mulți locuitori… adică NU!
Acest NU caracterizează și prezența antetului, a numelui, a semnăturii și a numărului de înregistrare de pe adresa prin care s-a dat răspunsul. Așa se dau răspunsurile într-o instituție publică? Se pare că da. (Uite că e și un DA în zonă.) Dar nu asta e cu adevărat important, pentru că… Update: Am primit și răspunsul oficial, tipărit, cu număr de înregistrare, cu numele celui care l-a întocmit, cu semnăturile aferente, care a fost trimis recomandat și a reușit să-mi dea emoții (cine nu se gândește la o amendă de circulație când primește o recomandată la care nu se așteaptă?). Răspunsul nu diferă față de ce am primit prin e-mail și se poate intui din captura blurată de mai jos.
De fapt altceva e interesant, și aici mă voi folosi de articolele scrise în presa din Cluj după anunțul că RATUC va prelua transportul pe ruta Cluj Napoca – Florești.
„Va spun ca parcul nostru auto este modernizat si dispunem de 200 de autobuze si microbuze, fapt care ne permitem sa asiguram usor transportul intre Cluj si celelalte localitati incluse in Zona Metropolitana Cluj.” Liviu Neag, director RATUC Cluj – www.floresti-gilau.ro
Această declarație se cam bate cap în cap cu ce mi-au scris mie, și anume că nu se poate realiza prelungirea linei 9 deoarece „Prelungirea pana in Gruia ar necesita suplimentarea numarului de mijloace de transport in conditiile in care actualul parc auto nu permite acest lucru” Șef Exploatare RATUC.
Așadar, nu se poate prelungi o linie din cauză că parcul auto RATUC nu permite suplimentarea numărului de mijloace de transport în comun, dar același parc auto poate asigura la intervale de 10 minute, în perioade de vârf, transportul în comună.
Cineva minte!
QuadroQ
Jan 30, 2013 @ 08:18:06
Hah ! Misto demersul tau … vinde-le pontul celor care au scris si primele articole din presa, eu si ei vizibilitate la alt public target
marius
Jan 30, 2013 @ 08:29:33
Ma gandesc sa le fac si eu adresa si sa ii intreb de ce autobuzele/troleibuzele ce merg spre Manastur nu opresc la statia Sora? E cam mare distanta intre Regionala si Memo. Mi-ai dat o idee cu demersul tau 😉 Poate imi raspund si mie ca nu au parcul auto destul de mare 🙂 O fi un raspuns standard
dragosmone
Jan 30, 2013 @ 08:41:40
Probabil ca nu sunt destui clienti in Gruia si nu e rentabil financiar sa creeze linia respectiva. In Floresti ar fi pline autobuzele.
Mihaela Nistor
Jan 30, 2013 @ 08:47:21
E simplu, au mai mult de câștigat dacă asigură transportul în zona metropolitană, și atunci nu introduc 2,3 mașini pe linia solicitată de tine. Dar și povestea cu Floreștiul pare prea frumoasă, nu cred că vor respecta orarul de o mașină la fiecare 10 minute.
daniel rus
Jan 30, 2013 @ 08:51:58
@dragosmone și @Mihaela Nistor:
Eu pot să înțeleg motivarea financiară și cred și eu că așa e. Dar într-o adresă ce se vrea oficială se menționează că parcul auto nu permite suplimentarea numărului de autobuze pe o linie, conform sefului de la exploatare, dar același parc auto permite preluarea traficului Cluj-Florești, la intervale chiar și de 10 minute, conform directorului.
daniel
Jan 31, 2013 @ 00:27:14
Inainte de a face orice afacere un intreprinzator isi calculueaza costurile. În cazul de fata, in momentul în care ai semnat cererea de prelungire aliniei 9 ar fi fost bine să incluzi și o eventuă analiza financiară, cu costuri simple, cum ar fi cu cat ar costa mai mult prelungirea fata de actualul traseu, astfel nu ar fi putut sa iti spuna NU
daniel rus
Jan 31, 2013 @ 01:04:17
Ideea era alta.
Razvan Avraam
Jan 31, 2013 @ 17:07:17
de retinut pentru poteritate