Oct 5 2010
Voi aveţi idee de ce se face aşa?
Când se face ITP-ul, la verificarea gazelor, se pune nenea de acolo şi ambalează motorul până stă să sară de la loc, undeva peste 5mii rpm. Frateeee, nici dacă ajungi la viteza maximă nu se turează motorul atât de mult!
La 190 km/h, turometrul e puţin peste 4mii. De ce să chinuie motorul în halul ăsta?
Oct 05, 2010 @ 12:11:16
ei stie beeeei, ei este priceputi!
Oct 05, 2010 @ 12:21:55
ai intrebat pe Marius? … care Marius? :-)) … Marius mecanicu’!
Oct 05, 2010 @ 12:45:42
bună idee. o să-l întreb. pe care? pe 1, 2 sau 3?
am pus eu linkul, să ştie lumea despre ce vorbim aici
Oct 05, 2010 @ 13:25:02
daca n-ai “dat” cat trebuie
Oct 05, 2010 @ 14:59:50
Din invidie 🙂 In vara asta, trei prieteni au intrat la teste / verificari cu masina pe roti si au plecat cu taxiul. Ei se comportau finut cu ele, iar cei de la service au dat in ele pana cand a inceput sa pice una alta.
Oct 05, 2010 @ 21:56:12
Se verifica gradul de poluare al masinii cica… un kkt…. dupa gradatile bordului e Peugeot nu? 🙂
Oct 06, 2010 @ 12:41:58
mersi 😀 … oricare din ei..că tăţi îs specialişti :-))
Oct 06, 2010 @ 12:48:41
da, e franţuzoaică