Jan 6 2011
Oare cum au reuşit mamele noastre?
Cred că sunt în asentimentul multora când spun că urăsc reclamele, mai ales când acestea îmi sunt servite exact în momentul cel mai interesant al filmului pe care îl vizionez. Însă în zilele când degetului meu opozabil îi e lene să se mişte, privesc cuminte tenatitivele unor oameni cu multă (poate prea multă) imaginaţie de a mă convinge să cumpăr diferite produse.
Ştiu că e criză, că nebănuite sunt căile Domnului, că pentru a vinde trebuie uneori să îţi vinzi şi sufletul, dar mintea mea pur şi simplu nu poate să priceapă ceea ce eu aş numi un paradox. Dacă aţi opri 100 de persoane pe stradă şi le-aţi întreba cui ar fi destinate urmatoare produse: Mr Muscolo, Cillit, Calgon, Duck Power Gel şi lista poate continua, majoritatea vă vor răspunde fără a ezita: Femeilor! Corect? Corect! (Bărbaţi, ştiu că şi voi mergeţi la cumpărături, dar măcar acum de Bobotează, fiţi sinceri şi recunoaşteţi că listuţa tot de iubitele voastre e făcută).
Şi cu toate astea, toate reclamele pentru aceste produse denigrează sau pun la îndoială capacitatea femeilor de a face o alegere bună, de a fi gospodine şi de a se descurca singure. Bineînteles, salvarea vine mai mereu în întruchiparea unui bărbat, fie super specialist (vezi Calgon), fie super erou (vezi Mr Muscle) iar în anumite cazuri chiar în “persoana” unei raţe unui răţoi care salvează biata femeie de la dezastru (vezi Duck Power Gel).
Mai rău, când gospodina încearcă să depăseacă un obstacol numit gătit prin propriile forţe, încercând să îi facă o surpriză barbatului iubit, din nou rezultatul e coplesitor:
Mă întreb: Oare cum au reuşit mamele noastre??
Daniel Rus
Jan 06, 2011 @ 10:11:35
nu e 8 martie, dar e si despre mame si femei http://j.mp/gfzXry de pe blog
Dan Ciulea
Jan 06, 2011 @ 10:16:30
intrebari existentiale:P … Oare cum au reuşit mamele noastre? | Daniel Rus http://t.co/6lSPVze via @daniel_rus
Alex Bartis
Jan 06, 2011 @ 10:18:19
RT @ciulearo: intrebari existentiale:P … Oare cum au reuşit mamele noastre? | Daniel Rus http://t.co/6lSPVze via @daniel_rus
coolnewz
Jan 06, 2011 @ 12:51:20
ieri am vazut Michael Clayton la TVR. NICI O SINGURA reclama cit a fost filmul de lung!
daniel rus
Jan 06, 2011 @ 12:53:54
TVR nu are voie sa intrerupa filmele pentru reclama
Daniel Rus
Jan 06, 2011 @ 14:39:00
cand e despre mame, nu va place? http://j.mp/gfzXry de pe blog
Bucur
Jan 06, 2011 @ 16:00:21
bine ati venit in lumea invadata de reclama pentru consum…pacat.
marianhurducas
Jan 06, 2011 @ 17:56:06
Duck nu e rață, că e rățoi
daniel rus
Jan 06, 2011 @ 18:13:19
vezi cum accentuezi esenta articolului?
Daniel Rus
Jan 06, 2011 @ 21:38:08
pentru ultima data azi http://j.mp/gfzXry
Daniel Rus
Jan 07, 2011 @ 08:01:02
cum poti sa faci o reclama si sa jignesti publicul tinta? http://j.mp/gfzXry cum?
Florica si Zicu
Jan 07, 2011 @ 08:11:16
Pentru ca functioneaza! RT @daniel_rus cum poti sa faci o reclama si sa jignesti publicul tinta? http://j.mp/gfzXry cum?
Zina
Jan 07, 2011 @ 08:23:01
Mamele noastre au reusit pentru ca se uitau mult mai putin la televizor si habar nu aveau de calculator 😀
daniel rus
Jan 07, 2011 @ 09:58:07
eu nu inteleg cum poti sa faci reclama jignind publicul tinta..mai ales reclama “comerciala”
alex
Jan 07, 2011 @ 10:05:35
Ca mamele noastre sa bazau pe experienta, pe invatatura primita. Ele stiau sa-si aleaga produsul, chit ca invatau asta prin incercare, dar nu aveau niciodata nevoie de o reclama sa le zica sa-si faca treaba.
TVdece
Jan 07, 2011 @ 10:09:44
Multe dintre aceste campanii sunt facute de agentii de publicitate mari, care ar avea potentialul creativ necesar pentru a realiza reclame mult mai bune. Dar, nu o fac. Ghici de ce. Pentru ca reteta asta functioneaza! Nu se simte nimeni denigrat/a, pur si simplu functioneaza.
Daniel Rus
Jan 07, 2011 @ 12:30:53
la cat de neindemanatice sunt prezentate femeile in reclamele de azi, ma intreb cum au reusit mamele noastre? http://j.mp/gfzXry #peblog
scorpio
Jan 07, 2011 @ 13:02:45
cu tix!
Montesquieu
Jan 07, 2011 @ 14:48:50
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/magazin-34-13-18/bmw-a-facut-o-reclama-care-ti-se-intipareste-in-minte-la-propriu–91922.html
curs valutar
Jan 08, 2011 @ 15:45:45
Ai drac misogini :))
Eu zic ca cine se bazeaza pe reclame merita astfel de reclame
E pur si simplu trial and error sau na ce zice restu lumii recomandari etc nu ca se da la TV …
Tudor
Jan 09, 2011 @ 11:18:35
Am intrebat si mi-a raspuns: discutand la coada (nota mea … coada la magazin, asteptand sa bage lapte)
Daniel Rus
Sep 17, 2011 @ 18:40:45
@AlePalconi imi permiti un link? http://t.co/gg0E8L2S 😀