Brand de Cluj

Azi toată lumea vorbeşte de branduri. Poate pentru că la start s-a aliniat #clujbrandstour, s-a lansat un top al brandurilor româneşti de către Revista Biz sau pentru că zi de zi avem de-a face cu noţiunea de brand. Cred că de asta a lansat şi Dan Olteanu o provocare de a construi împreună cu cititorii blogului său şi cu oamenii din online un top al brandurilor clujene. Cert este că în aceste zile noţiunea de brand se va regăsi pe buzele şi în hashtag-ul tuturor celor care îşi petrec o bună parte din timp în mediul online.

Încă de pe vremea când eram la facultate, îmi stătea gândul la un brand clujean. Chiar mă visam după absolvire făcând parte din echipa lui. Ba mai mult, cunoşteam o persoană angajată la sediul din Jibou care se oferise să mă ajute cu infomaţii referitoare la orice post pe care firma urma să-l scoată la concurs. Pe vremea aceea eu consideram că e ajutorul maxim pe care ţi-l poate oferi cineva pentru angajare. Doar că un accident de maşină a făcut ca acea persoană să nu mai fie azi. Tot de atunci, şi nu îmi explic de ce, am renunţat la ideea de a mai încerca să fac parte din aceea firmă. Până la urmă drumurile noastre s-au intersectat la două lucrări, una în Cluj şi alta în Bistriţa, la care am participat cu firma la care eram angajat atunci, iar dacă nu renunţam la acel loc de muncă, probabil acum eram parte din firma la care am visat în facultate. Aşa a fost să fie.

Revenind la ideea de brand clujean şi la ideea lui Dan Olteanu de a alcătui un top al brandurilor clujene, îmi pare rău că pe lista Cluj Brands Tour nu se regăseşte şi firma înfiinţată în 1990 şi care are un cuvânt greu de spus în sectorul energetic din România. Este firma la care eu visam în facultate. Este firma care trebuie să fie în top 10 a lui Olteanu. Este EnergoBit.