Cât de influencer poate fi un oarecare?

După ce marii comedianţi ai ţării au îmbraţişat replicile unor oameni mai mult sau mai puţin întregi la minte, pe care mediile de răspândire a informaţiilor audio-vizuale s-au încăpăţânat ca nişte adevăraţi catâri să ni le vâre între ciocan, nicovală şi scăriţă ori de cîte ori au avut ocazia, se pare că inclusiv un mare brand producător de băuturi răcoritoare cunoscut în toată lumea s-a prostit, împrumutând o replică făcută celebră de aceleaşi medii de răspândire a prostiei în care din păcate ne afundăm în ultimul timp tot mai mult, arătând că dacă ei au putut, de ce nu ar putea şi noua alianţă anti-Băse creata de cele 3 partide să iasă în faţă cu sloganul “ori suntem aliaţi ori nu mai suntem”, creionând astfel viitoarele alegeri în care vor putea folosi lejer acelaşi slogan adaptat la cerintele pieţei de atunci, pe motiv că l-au mai utilizat, desăvârşind total ideea de popor cretin care are din păcate ca şi unic model de urmat televizorul.